Vormgeving afbeelding 1

Vormgeving

DEZE INFOGRAPHIC LAAT U DE STAPPEN ZIEN DIE WIJ GEBRUIKEN VOOR ALLE GRAFISCHE UITINGEN

Vormgeving afbeelding 2
Stamp
Persoonlijk contact

Persoonlijk contact

Na dat de (potentiële) klant contact heeft opgenomen plannen wij een persoonlijk of telefonische gesprek in. Hierin kan de klant zijn wensen aangeven en kunnen wij verdere informatie geven over de prijzen en werkzaamheden die verricht gaan worden.

Persoonlijk contact

Mail verslag

Na het gesprek maken wij altijd een klein verslag. Hierin worden de afspraken en of informatie die we telefonische of persoonlijk hebben besproken nog even samengevat. Ook kunnen hier vragen in staan die nog beantwoordt moeten worden voor een verdere samenwerking.

Persoonlijk contact

Contract & offerte

Nadat er verdere interesse is in de samenwerking, sturen wij een contract op samen met de offerte deze zijn beide 14 dagen geldig. In de offerte worden de werkzaamheden gespecificeerd. Als de offerte en het contract ondertekend teruggestuurd zijn gaan wij vol enthousiasme aan de slag met de opdracht.

(Laat u bij ons een website maken zal er een begroting & functioneel ontwerp opgestuurd worden)

Let op: Voor er wordt gestart met de werkzaamheden dient er eerst 50% van de factuur voldaan te worden.

Persoonlijk contact

Moodboard

Voor dat wij beginnen met het ontwerpen word er een moodboard gemaakt. Zo kunnen wij en de klant zien of we op dezelfde golflengte zitten.

In het moodboard zitten verschillende kleuren designs en beeldmateriaal, dit bord vormt de stijl van u ontwerp.

Persoonlijk contact

Feedback

Mochten er op- of aanmerkingen zijn op het moodboard kan de klant hier feedback op geven. Wij passen het moodboard dan aan zodat we kunnen beginnen met de ontwerpen.

Persoonlijk contact

Ontwerpen

Nadat er akkoord is gegeven op het moodboard maken wij 3 ontwerpen. Deze 3 ontwerpen zijn totaal verschillend. Op deze manier kunnen we samen kijken welke stijl de klant het meest aanspreekt

(Laat u bij ons een website maken vermelden wij in de begroting hoeveel ontwerpen er gemaakt gaan worden in overleg met de klant)

Persoonlijk contact

Correctie rondes

Nadat de ontwerpen opgestuurd zijn, zijn er 2 correctierondes. Dit betekend dat u op de eerste 3 ontwerpen feedback geeft en wij hierna de ontwerpen aanpassen of nieuwe ontwerpen maken. Dit proces kan zich dan 2 keer herhalen.

(Laat u bij ons een website maken vermelden wij in de begroting hoeveel correctierondes mogelijk zijn in overleg met de klant)

Persoonlijk contact

Definitieve ontwerp

Nadat de klant tevreden is en het ontwerp goedgekeurd is zetten wij de "puntjes op de i” en maken we het ontwerp af en eventueel naar wens drukklare bestanden.

(Laat u bij ons een website of webshop ontwerpen zal na de goedkeuring van het design de developer aan de slag gaan met het uitwerken van het design voor mobiel, tablet en computer)

Persoonlijk contact

Factuur

Voordat wij de bestanden opsturen krijgt u via de mail een factuur van ons opgestuurd. Hierin staan de verrichtte werkzaamheden of de verrichtte uren die wij voor de klant hebben gemaakt. De overige 50% van de factuur moet binnen 14 dagen betaald te worden.

Persoonlijk contact

Bestanden opsturen

Zodra de factuur is voldaan, sturen we de bestanden naar u op. U krijgt verschillende bestandsformaten en hierbij de nodige uitleg.

Mocht u na levering van de bestanden vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen, wij helpen u graag.

Maak hier uw afspraak